팝송

【Am I That Easy To Forget - Jim Reeves】

바래미나 2008. 10. 23. 01:36

【Am I That Easy To Forget - Jim Reeves】


 

Am I That Easy To Forget - Jim Reeves

    They say you've foundSomebody new But that won't stopMy loving you 그대는 다른 사람을 좋아하고 있다고 사람들은 말을 하지만 그렇다고 해서 그대를 사랑하는 마음을 포기할 수가 없습니다 just can't let you walk awayForget the love I had for youGuess I could find somebody newBut I don't wan't no one but youHow can you leave without regret? 그대와 함께했던 순간들을 잊은 채 그대가 떠나게 할 수는 없습니다 다른 사람을 좋아할까도 생각해 봤지만 당신 외엔 그 누구도 좋아지지 않아요 어쩌면 그렇게 쉽게 떠나실 수 있어요? Am I that easy to forget? 내가 그렇게 쉽게 잊혀지던가요? Before you leave Be sure you find You want his love Much more than mine 그대는 내게서 떠나기전부터 내가 그대를 사랑하는 것 보다는 그 남자가 그대를 좋아하는 것을 더 좋아하곤 했었어요 'Cause I'll just sayWe've never metIf I'm that easy to forget 만약 내가 그렇게 쉽게 잊을 수 있다고 말을 하면 우리는 다시는 못만날 것 같애요 They say you've foundSomebody newBut that won't stopMy loving you How can you leave without regret? 그대는 다른 사람을 좋아하고 있다고 사람들은 말을 하지만 나는 그대를 사랑하는 마음을 포기할 수가 없습니다 어쩌면 그렇게 쉽게 떠나실 수 있어요? Am I that easy to forget?내가 그렇게 쉽게 잊혀지던가요? Guess I could find somebody newBut I don't wan't no one but youHow can you leave without regret? Am I that easy to forget? 다른 사람을 좋아할까도 생각해봤지만 당신외엔 그 누구도 좋아지지 않아요 어쩌면 그렇게 쉽게 떠실 수 있어요? 내가 그렇게 쉽게 잊혀지던가요?